Rekalama w Google AdWords (linki sponsorowane) to nowoczesna forma reklamy w Internecie. Daje możliwość "targetowania" wyświetlania reklamy dla wybranych kryteriów.
Czym jest Google AdWords?
Jest to najnowsza metoda promocji zyskująca coraz większe zainteresowanie i uznanie. Taka forma reklamy w Internecie daje na dzień dzisiejszy jedne z najlepszych efektów i zyskuje coraz szersze grono zwolenników i klientów. Skuteczność działania za pomocą takich narzędzi jak reklama poprzez AdWords zależy w dużej mierze od przemyślanego i sprytnego dobrania słów kluczowych, za pomocą których dana strona będzie bardzo często wyświetlana.
Kiedy stosować linki sponsorowane Google AdWords?
Kampanie w systemie Google AdWords przeznaczone są dla słów, po których liczba konkurencyjnych serwisów oraz ich moc jest znaczna, co w bardzo dużym stopniu spowalnia pozycjonowanie naturalne. W chwili uzyskania odpowiednio wysokich pozycji za pomocą naturalnego pozycjonowania kampania Google AdWords może zostać wstrzymana.
Dla osiągnięcia szybkich, efektów, zaleca się połączenie pozycjonowania naturalnego z reklamą linków sponsorowanych w Google AdWords. Podejmując decyzję o uruchomieniu kampanii reklamowej AdWords, już na drugi dzień Państwa reklama będzie się pojawiać w wyszukiwarce Google. W przypadku kampani Google AdWords to Klient określa wysokość budżetu, który chcece przeznaczyć na reklame.
Zobacz również