Pozycjonowanie

Każdego dnia ludzie prywatnie i służbowo poszukują informacji w Google. Pozwól im się znaleźć. Pozycjonowanie należy do najskuteczniejszych i najtańszych form reklamy w Internecie.

Pozycjonowanie naturalne

To nowoczesna forma marketingu, skupiająca się na wpływaniu na wyniki wyszukiwania. W chwili obecnej jest najskuteczniejszą i najbardziej korzystną formą promocji w Internecie (stosunek kosztów do zysków). Pozwala na znaczne zwiększenie liczby odwiedzin strony.

 

Po co firmie pozycjonowanie i jak działa?

Miejsce, na którym wyświetla się dana strona WWW ma, jak wykazują badania, decydujące znaczenie. Pierwsza strona wyników wyszukiwania zbiera ok. 80% "kliknięć" - czyli potencjalnych klientów!

Cele pozycjonowania:

Opłaty

Opłata pobierana jest tylko i wyłącznie w przypadku pojawienia się pozycjonowanej strony na pozycjach od 1 do 10 (pierwsza strona w Google). Opłata naliczana jest w stosunku dziennym, zgodnie z uzyskaną pozycją dla danego słowa na dany dzień. Na koniec każdego miesiąca wysyłany jest szczegółowy raport zawierający naliczone opłaty oraz uzyskane efekty z pozycjonowania.

 

Kiedy efekty?

Zdobycie pozycji w pierwszej dziesiątce zazwyczaj wymaga od 2 do 6 miesięcy odpowiednich działań, których celem jest uzyskanie najwyższej z możliwych pozycji dla pozycjonowanej frazy. Z tego też faktu opłaty w początkowej fazie pozycjonowania są dużo niższe od ustalonej kwoty maksymalnej.

 


Chcesz być pierwszy w wynikach wyszukiwania Google?

Wyprzedź konkurencję! Nie czekaj, poproś o darmową wycenę


 

Rekalama w Google AdWords (linki sponsorowane) to nowoczesna forma reklamy w Internecie. Daje możliwość "targetowania" wyświetlania reklamy dla wybranych kryteriów.

Czym jest Google AdWords?

Jest to najnowsza metoda promocji zyskująca coraz większe zainteresowanie i uznanie. Taka forma reklamy w Internecie daje na dzień dzisiejszy jedne z najlepszych efektów i zyskuje coraz szersze grono zwolenników i klientów. Skuteczność działania za pomocą takich narzędzi jak reklama poprzez AdWords zależy w dużej mierze od przemyślanego i sprytnego dobrania słów kluczowych, za pomocą których dana strona będzie bardzo często wyświetlana.

 

Kiedy stosować Google AdWords?

Kampanie w systemie Google AdWords przeznaczone są dla słów, po których liczba konkurencyjnych serwisów oraz ich moc jest znaczna, co w bardzo dużym stopniu spowalnia pozycjonowanie naturalne. W chwili uzyskania odpowiednio wysokich pozycji za pomocą naturalnego pozycjonowania kampania Google AdWords może zostać wstrzymana.

Dla osiągnięcia szybkich, efektów, zaleca się połączenie pozycjonowania naturalnego z reklamą linków sponsorowanych w Google AdWords. Podejmując decyzję o uruchomieniu kampanii reklamowej AdWords, już na drugi dzień Państwa reklama będzie się pojawiać w wyszukiwarce Google. W przypadku kampani Google AdWords to Klient określa wysokość budżetu, który chcece przeznaczyć na reklame.


Uruchom swoją kampanię i pozyskaj nowych klientów!

Poproś o darmową wycenę